امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقا سطح خدمت‌رسانی به شهروندان

 

مدیرعامل شرکت سبز صفه تمیز مطرح کرد، ارتقا سطح خدمت‌رسانی به شهروندان با برگزاری نمایشگاه‌های مدیریت شهری
مدیرعامل شرکت سبز صفه تمیز از یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سبز صفه تمیز، مهندس مهدی مریدی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: با توجه به حضور 70 شرکت از هفت استان کشور و 25 شرکت دانش‌بنیان و خلاق، نمایشگاه مدیریت و خدمات شهری می‌تواند فرصتی باشد تا مدیران شهری به طور مستقیم با شرکت‌هایی که ارائه خدمات می‌دهند، ارتباط بگیرند.
مدیرعامل شرکت سبز صفه تمیز با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی در بالا بردن سطح امیدواری مردم مهم است اظهار داشت: همشهریان باید بدانند خدمتگزاران در شهرداری و سازمان‌های وابسته چه خدماتی را به آن‌ها ارائه می‌دهند و چنین رویدادهایی در ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات‌رسانی به شهروندان تاثیرگذار است.
او در ادامه افزود: حضور شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران و تمامی دست‌اندرکاران مدیریت شهری و روستایی کشور موجب می‌شود که از ابتکارات و نوآوری‌های همکاران خود آگاه شده و می‌توانند با الگو برداری از دستاوردهای یکدیگر در عرصه خدمت‌رسانی و نحوه اداره و عملکرد شهر و روستا استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت سبز صفه تمیز در پایان با تبیین اینکه در حوزه مدیریت شهری نیازمند فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های تخصصی در سطح شهرداری‌ها هستیم، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری چنین نمایشگاه ها، نشست‌ها و گردهمایی‌های تخصصی، دست‌اندرکاران این حوزه با الگوهای مدیریتی روزآمد و کاربردی و همچنین مدیریت صحیح پروژه‌ها در جهت کاهش هزینه‌ها و استفاده از توان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری بیش از پیش آشنا شده و گام بردارند.

ارتقا سطح خدمت‌رسانی به شهروندان

 

ارتقا سطح خدمت‌رسانی به شهروندان

 

ارتقا سطح خدمت‌رسانی به شهروندان

 

ارتقا سطح خدمت‌رسانی به شهروندان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *